رنگ چشمهایت
کهربایی است که می دزدد قلب مرا
وقتی نگاه میکنی به من
روح من مغلوب میشود
و زندانی
در تب و تاب رهایی
از زندان چشمهایت
به من نگاه که میکنی
مرا به دشت های سبزی میکشانی
که تلالو رنگ چشمهای تورا تقدیس میکنند
تو ...زیباترین تصویر یک عشق ....
و بزرگترین فریاد یک قلب...
تو
انتهای عاشقی.....
در این دنیا و دور از این دنیا...ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 15:31
گمان کردم به دام عشق و احساسش نمی افتم و افتادم
زمانی به زندان کهربای چشمانش نمی افتم و افتادم
گمان کردم حدیث قصه هاست این عشق که میگویند
گفتم به چنگ مژگانش و زندان دستانش نمی افتم و افتادم
در این دنیا و دور از این دنیا...ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 15:31